Vídeo dels alumnes de Mecanització per arrencament de ferritja

A la Fundació Paco Puerto realitzem el certificat de professionalitat de Mecanització per arrencament de ferritja, de la família professional de Fabricació Mecànica.

El curs es realitza a les instal·lacions de l’IES El Palau de Sant Andreu de la Barca i està impartit per dos formadors amb una gran experiència tant en el món de la formació professional reglada, com a formadors d’instituts, com de la formació per a l’ocupació: Daniel Bertolin i Antonio Valverde.

El curs va començar el passat mes de desembre i finalitzarà al mes de juny. El mes de juliol serà el moment en el qual realitzaran les pràctiques professionals no laborals en empreses del sector. Així, al començar l’estiu, aquells que aprovin tots els mòduls que el composen obtindran el seu certificat de professionalitat que li permetran acreditar els seus coneixments teòrico-pràctics.

Al següent video pots veure com treballen durant una de les seves sessions pràctiques.

T’interessa el curs? No deixis passar el temps i inscriu-te al nostre web, entrant a https://fundaciopacopuerto.cat/cursos/especialitats/ i escollint Fabricació Mecànica i després Mecànica.

En el moment en el qual tinguem un curs disponible, contactarem amb tu!!!