Resultats examens oficials anglès Cambridge 2017: 68% aprovats

La Fundació Paco Puerto es consolida com a centre de referència per a l’aprenentatge i l’obtenció de titulació oficial de Cambridge (PET, First Certificate i CAE) dins de la formació subvencionada pel Consorci per a la formació contínua de Catalunya.

La Fundació Paco Puerto és centre preparador (Preparation Centre) de Cambridge English Language Assessment, Així, els i les nostres alumnes tenen la possibilitat, un cop finalitzat el seu curs de formació, de presentar-se i realitzar a les nostres pròpies instal•lacions l’examen oficial de Cambridge corresponent al seu curs.

A la convocatòria de formació realitzada el passat any 2017, el 91% dels alumnes participants es van presentar a l’examen oficial i el 68% dels nostres alumnes han obtingut la seva certificació oficial, tant de PET com de First Certificate i CAE.

Pel que fa al detall dels tres examens oficials, els resultats han estat els següents:

PET. 90% d’alumnes presentats. 67% aprovats.

First Certificate. 94% d’alumnes presentats. 69% aprovats.

CAE. 85% d’alumnes presentat. 64% aprovats.

Des de que ens vam convertir en centre preparador, fa quatre anys, s’han presentat el 77% dels i les nostres alumnes i han obtingut la titulació oficial el 62%

Tot això no hauria estat possible sense el treball dels nostres formadors i formadores. Per tant, volem agraïr la seva bona feina a Lawrence Allister, Silvia Areste, Margarida Delgado, Regina Forné, Alex Giuliano, Sarah Kost, Maria Luisa Menéndez, Montserrat Navarro i Albert Roure, formadors i formadores de la convocatòria 2017

Si estàs interessat/da en realitzar amb nosaltres la teva preparació per a l’obtenció dels certificats oficials, consulta els nostres cursos a https://fundaciopacopuerto.cat/cursos/propers-cursos/ o fes arribar un correu demanant informació a fppuerto@ccoo.cat