Obté el First Certificate amb nosaltres

Saps que pots realitzar formació subvencionada, sense cap cost per l’alumne, dirigida a l’obtenció del First Certificate?

El First Certificate in English (FCE) és un certificat de competència lingüística en anglès per als parlants no nadius de l’anglès, administrat per la Universitat de Cambridge per mitjà del Cambridge Assessment. Es correspon al nivell B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües. És un nivell avançat, on el/la alumne/a pot entendre la majoria de textos i mantenir converses amb fluïdesa sense esforços per part de l’interlocutor.

La Fundació Paco Puerto és centre preparador (Preparation Centre) de Cambridge English Language Assessment, Així, els i les nostres alumnes tenen la possibilitat, un cop finalitzat el seu curs de formació, de presentar-se i realitzar a les nostres pròpies instal•lacions l’examen oficial de Cambridge corresponent al seu curs.

La propera setmana ja tindràs els cursos a la teva disposició, amb les dates d’inici i horaris de realització. Mentrestant, pots inscriure’t per tal de que t’arribi tota la informació via correu electrònic.

1. Escull l’opció Especialitats de la nostra oferta formativa https://fundaciopacopuerto.cat/cursos/especialitats/

2. Selecciona l’especialitat Idiomes

3. Selecciona la família professional Anglès

4. Escull el curs Anglès B2. Et sortirà el següent missatge:

Aquest curs a data d’avui no té les preinscripcions obertes. Deixa les teves dades i, un cop el curs tingui localitat d’impartició i dates d’inici et farem arribar tota la informació al teu correu electrònic.

5. Fes clic a sobre. Si ja ets usuari, entra amb el teu codi i contrasenya. Si no ho ets, t’hauràs de registrar com a nou usuari.