Nova oferta formativa. Inscriu-te!!!!

Ja tens a la teva disposició els primers cursos de la nova oferta formativa de la Fundació Paco Puerto. Aquests primers cursos publicats s’iniciaran entre aquest mes de desembre i el proper febrer de 2017. No obstant, aquesta oferta formativa es realitzarà durant tot l’any 2017, i per tant, els cursos s’aniran incorporant a mida que s’apropi la seva data d’inici.

Actualment trobaràs 70 cursos dividits entre les següents especialitats formatives: Activitats culturals i recreatives; Comptabilitat; Anglès; Atenció social; Català; Compra Venda; Soldadura; Pàgines web; Electricitat; Habilitats personals i interpersonals; Intervenció educativa; Llengua de signes; Logística i gestió del transport; Màrqueting 2.0; Mecànica; Eines google; Microsoft Office; Restauració; Sanitat; Seguretat i salut laboral i Transport per carretera.

Els 70 cursos es realitzen dividits entre les següents 12 localitats:

Cornellà de Llobregat
Girona
Granollers
Lleida
Manresa
Gavà
Salou
Reus
Sant Andreu de la Barca
Tarragona
Terrassa

Fent clic a sobre de cadascuna de les localitats trobaràs els cursos que realitzem.

T’animem a formar-te a la Fundació Paco Puerto. Fes la teva inscripció als cursos!!!