Nous cursos per a persones en situació d'atur: FOAP 2017. Inici immediat!!!

Ja tenim aprovat el pla de formació FOAP 2017.

El programa de formació d'oferta en àrees prioritàries (FOAP) ofereix a les persones treballadores, preferentment en situació d’atur i demandants d’ocupació, una formació d’acord amb el seu potencial i adaptada a les necessitats del mercat laboral.

L’objectiu d’aquests cursos és, a través d’una formació personalitzada subvencionada, afavorir la productivitat i la competitivitat de les empreses, així com la qualificació i promoció de les persones treballadores.

Així, la Fundació Paco Puerto realitzarà quatre certificats de professionalitats complerts, que són els següents: Gestió de màrketing i comunicació a Barcelona, Muntatge i manteniment d'instal·lacions elèctriques de baixa tensió a Lleida i Organització i gestió de magatzems a Cornellà de Llobregat i Terrassa.

Els cursos, amb un alt índex d'inserció laboral, tenen pràctiques professionals no laborals en empreses, que van des de les 80 a les 120 hores.

Els cursos ja tenen la preinscripció oberta. Trobaràs tota la informació en els següents enllaços.

Gestió de màrketing i comunicació. Barcelona.
Muntatge i manteniment d'instal·lacions elèctriques de baixa tensió. Lleida.
Organització i gestió de magatzems. Cornellà de Llobregat
Organització i gestió de magatzems. Terrassa.