Nou Servei d’Orientació. Vols rebre orientació professional?

SERVEI D’ORIENTACIÓ. ORIENTACIÓ PROFESSIONAL PER A TREBALLADORS I TREBALLADORES EN ACTIU O QUE HAN ESTAT O ESTAN EN SITUACIÓ D’ERTO A CAUSA DE LA COVID-19

Sota el nom de Servei d’Orientació oferim un servei que, amb el suport de personal tècnic especialitzat en orientació laboral, mitjançant la realització d’un conjunt de tutories individualitzades acompanyarà a les persones treballadores a definir el seu objectiu professional i a dissenyar, conjuntament, un pla d’acció per tal de millorar la seva situació laboral.

El servei, subvencionat pel Consorci per a la formació contínua de Catalunya, està dirigit a persones que en aquests moments estan o han estat en situació d’ERTO a causa de la COVID-19 i també a persones que es trobin actualment treballant en el sector privat i permetrà que la persona pugui plantejar-se diferents objectius professionals, com ara un canvi de feina dins de la seva especialitat o bé un canvi de sector productiu, prioritzant aquells que en aquests moments tenen una major estabilitat laboral.

Amb l’assessorament i el suport del personal tècnic en orientació professional, les persones usuàries del servei podran actualitzar i millorar les seves capacitats professionals, identificar i acreditar les seves competències professionals i dissenyar un itinerari formatiu per millorar les seves perspectives laborals.
Si tens interès en participar-hi, tenim tres punts d’actuació on et podran atendre. Aquests punts se situen en els locals de CCOO a Barcelona, Girona i Reus. Al lloc web www.ccoo.cat/orientacio trobaràs tota la informació que necessites sobre el servei i com sol·licitar informació.

A més d’aquest Servei d’Orientació, el programa també ofereix formació per a l’ocupació per a les persones participants. Així, l’oferta formativa habitual de la Fundació Paco Puerto creix amb la realització de certificats de professionalitat com Organització i gestió de magatzems, Guia per itineraris de baixa i mitja muntanya, Desenvolupament d’aplicacions amb tecnologia web, Vigilància, seguretat privada i protecció de persones i Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials, tota l’oferta formativa de la Fundació Paco Puerto es pot trobar al nostre web www.fundaciopacopuerto.cat